Z naszej Półki.
Zapraszamy do czytania! Tym razem: „oblicza marketingu”
Ciemna strona marketingu / Jarosław Woźniczka, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023
Książka powstała z potrzeby przyjrzenia się ciemnej stronie marketingu. Skrywane kontrowersje, nieetyczne praktyki marketingowe stały się nieodzowną częścią naszej rzeczywistości. Nie oznacza to jednak, że należy ten stan milcząco przyjmować do wiadomości i mu się poddawać. Nieuczciwe czy wręcz oszukańcze gierki marketingowe mogą przynosić mniejsze lub większe szkody nam, nabywcom, oraz innym zainteresowanym. Aby móc się przed nimi bronić, warto je najpierw poznać i zrozumieć.
Polecana książka jest monografią naukową, potwierdzoną badaniami i bogatą bibliografią. Zawiera jednak wiele przykładów empirycznych, adresowana więc nie tylko do profesjonalistów, ale również osób mających do czynienia z wątpliwymi manipulacjami marketingowymi wyłącznie za sprawą swoich doświadczeń zakupowych i użytkowych.
W naszej Bibliotece znajdują się też inne fachowe wydawnictwa z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii i biznesu. Polecamy! W Roku Edukacji Ekonomicznej!
Oprac.: dr Jadwiga Picha